مزایا و شرایط بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
مزایا و شرایط بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد
تاریخ : شنبه 4 آذر 1396
نویسنده : RmZiRn

مزایا و شرایط بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد

 

 

به صورت مختصر با شرایط و مزایای  بیمه عمر پاسارگاد آشنا میشویم. تمامی مزایای این بیمه نامه ابتدا به صورت تیتر ذکر شده تا شما مخاطب عزیز در مورد هر یک که نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید با یک کلیک به محل توضیحات مربوطه در  همین صفحه منتقل شوید:

استفاده از تسهیلات وام بیمه عمر

 

امکان قرار دادن سپرده در بیمه عمر

 

تخفیف در دریافت بیمه های اموال

 

تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر

 

حق بیمه عمر جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی

 

سود تضمینی و مشارکت در منافع بیمه عمر

 

معافیت مالیاتی بیمه عمر

 

پوشش آتش سوزی منزل مسکونی در بیمه عمر

 

پوشش از کار افتادگی در بیمه عمر

 

پوشش بیماریهای خاص در بیمه عمر

 

پوشش تکمیل درمان در بیمه عمر

 

پوشش حادثه در بیمه عمر

 

 

استفاده از تسهیلات وام در بیمه عمر پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد این امکان را فراهم کرده است که شما بیمه گذاران محترم بتوانید از اندوخته بیمه عمر خود وام دریافت کنید. در این حالت بیمه عمر و پوشش های آن به قوت خود باقی خواهد ماند. 
دریافت وام
 بر اساس ارزش بازخرید بیمه عمر و تامین آتیه یکی از تسهیلاتی است که خریداری این بیمه ها در اختیار شما قرار میدهد. بر این اساس شما می توانید تا سقف 90% ارزش بازخرید بیمه عمر خود بدون تشریفات اداری و ضامن وام دریافت نمایید .
برای این امر تنها کافی است که بیمه گذار بیمه نامه درخواست مربوطه را تکمیل و درخواست خود را مطرح نماید و نیاز به هیچ ضامنی نخواهد بود. بهره مربوط به این تسهیلات وام تنها 4% بیشتر از سود تضمینی بیمه عمر و تامین آتیه خواهد بود.
این تسهیلات این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا در هر زمانی که بخواهید بتوانید از اندوخته بیمه نامه استفاده نمایید و در عین حال بیمه نامه و پوشش های آن همچنان به قوت خود باقی بماند.

نمونه فرم درخواست و گواهی اطلاع از شرایط وام بیمه عمر

 

امکان قرار دادن سپرده در بیمه عمرو دریافت پوشش آتش سوزی در بیمه عمر پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد این امکان را برای شما فراهم نموده است تا مبلغی را به عنوان سپرده در بیمه عمر و تامین آتیه قرار دهید. سود مبلغ سپرده برابر با 16 درصد خواهد بود. 
ضمنا هنگامی که شما مبلغی را علاوه بر مبلغ حق بیمه به عنوان سپرده در بیمه نامه خود قرار می دهید شرکت بیمه پاسارگاد پوشش آتش سوزی منزل مسکونی را به عنوان هدیه به شما ارائه خواهد نمود و شما تا مادامی که سپرده خود را درون بیمه نامه حفظ می نمایید از این پوشش آتش سوزی بهره مند خواهید بود.
 
به این ترتیب این مبلغ سپرده به رشد سرمایه های بیمه عمر کمک خواهد کرد. از سوی دیگر شما می توانید به درخواست خود این مبلغ را از بیمه عمر خود خارج نمایید که شامل ارزش بازخرید نخواهد شد و معادل همان مبلغ به شما پرداخت خواهد شد و بیمه عمر نیز بدون سپرده به قوت خود باقی خواهد ماند.

 

تخفیف در دریافت بیمه های اموال با داشتن بیمه عمر پاسارگاد

هنگامی که شما بیمه عمر و تامین آتیه را از شرکت بیمه پاسارگاد انتخاب و خریداری می نمایید این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا در سایر خدمات بیمه ای شرکت بیمه پاسارگاد تخفیفات قابل توجهی دریافت نمایید.

این تخفیفات در بیمه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل ، آتش سوزی منزل مسکونی ، حوادث انفرادی و بیمه های درمان مسافرت برای خارج از کشور است. در زیر جدول مربوط به این تخفیفات را ملاحظه میفرمایید که نشان می دهد به هر میزان که اندوخته بیمه عمر افزایش می یابد به همان اندازه نیز بر میزان تخفیفات افزوده میشود.

 

 

تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد

بیمه نامه عمر و تامین آتیه با پرداخت حق بیمه از سوی شما به عنوان بیمه گذار و پذیرش شرایط آن و صدور بیمه نامه آغاز می شود. شما می بایست حق بیمه اولیه را به حساب بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد واریز نمایید. پس از صدور بیمه عمردفترچه ای جهت پرداخت های آتی همراه با بیمه نامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا حق بیمه های بعدی که نحوه پرداخت اقساط آن به انتخاب شما تعیین شده اند بر اساس شناسه قبض و پرداخت در اختیار شما قرار می گیرد. 
کمترین میزان حق بیمه 200.000 ریال است و برای آن هیچ سقفی وجود ندارد بنابراین شما میتوانید بسته به نیاز و شرایط مالی خود میزان حق بیمه مورد نظر را پرداخت نمایید. همچنین شما می توانید نحوه پرداخت حق بیمه عمر را با توجه به فرم پرسشنامه به صورت ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه ، سالانه و یکجا انتخاب نمایید.

 

حق بیمه عمر پاسارگاد جزو هزینه های قابل قبول مالیاتی محسوب میشود

این مزیت الزاما مربوط به بیمه گذار است. به استناد اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوب مجلس شورای اسلامی از سال 1393 پرداخت های مربوط به بیمه عمر و تامین آتیه توسط بیمه گذار و بیمه شده جزو هزینه های قابل قبول محسوب می شود.
نیز بر اساس اصلاح صورت گرفته در ماده 137 تمامی هزینه های درمانی پرداختی مؤدیان که قابل تایید باشد و همچنین حق بیمه عمر پرداختی هر شخص حقیقی به مؤسسات بیمه ایرانی بابت انواع بیمه‌های عمر و زندگی و بیمه های درمانی از درآمد مشمول مالیات مؤدی کسر می گردد.

 

سود تضمینی و سود مشارکت در منافع بیمه عمر پاسارگاد

در شرکت بیمه پاسارگاد بر اساس قوانین بیمه مرکزی، بیمه عمر و تامین آتیه دارای سود تضمینی 16% درصد هستند که در انتهای مدت بیمه عمر بر اساس جدول سرمایه ها قابل پرداخت خواهد بود. در کنار این سود تضمینی شما از مشارکت در منافع حاصل از سرمایه گذاری ها به طور سالیانه برخوردار خواهید شد که روند این بخش از تعلق سود ها طی سال های 90 ، 91 و 92 به ترتیب 17% ، 20 % و 20% بوده است.

سوذ قطعی و تخصیص یافته بیمه عمر و تامین آتیه در سالهای 1393 و 1394 به  ترتیب برابر با 22 و 20 درصد بوده است.
ضمنا در این بیمه نامه ها امکان قرار دادن مبلغی به عنوان سپرده وجود دارد که سود تضمینی این وجوه 16% خواهد بود. بدیهی است که قرار دادن مبلغ سپرده علاوه بر سودآور تر شدن بیمه عمر و تامین آتیه موجب می شود تا شما از پوشش های بیمه ای بالاتری نیز برخوردار شوید.

 

معافیت مالیاتی بیمه عمر پاسارگاد

سرمایه های پرداختی در بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد از هرگونه مالیات معاف هستند . به این ترتیب شما بیمه گذاران عزیز میتوانید از سرمایه های قید شده در جداول بیمه خود به طور کامل و بدون کسر هیچ مبلغی استفاده نمایید.
بنا به گزارش خبر گزاری ها ، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ 25 اسفند سال 1392 نمایندگان در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم با بند 36 این لایحه موافقت کردند که در مواد (136) و (137) قانون عبارت «انواع بیمه‌های عمر و زندگی» جایگزین عبارت «بیمه عمر» شود .
 
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، همچنین براساس اصلاح صورت گرفته در ماده 136 وجوه پرداختی بابت انواع بیمه‌های عمر و زندگی از طرف مؤسسات بیمه که به موجب قراردادهای منعقده بیمه عاید ذینفع می شود از پرداخت مالیات معاف است . نیز بر اساس اصلاح صورت گرفته در ماده 137 تمامی هزینه های درمانی پرداختی مؤدیان که قابل تایید باشد و همچنین حق بیمه پرداختی هر شخص حقیقی به مؤسسات بیمه ایرانی بابت انواع بیمه‌های عمر و زندگی و بیمه های درمانی از درآمد مشمول مالیات مؤدی کسر می گردد.

 

 

پوشش آتش سوزی منزل مسکونی در بیمه عمر پاسارگاد

شرکت بيمه پاسارگاد مفتخر است که در بين شرکت های بيمه تنها شرکتی است که اين پوشش را ارائه مي دهد . اين پوشش بیمه ای عبارت است از تعهد پرداخت خسارت ناشی از بروز آتش سوزی ملک مسکونی بیمه گذار که در این حالت شما می بایست مالک آن ملک بوده یا قرارداد اجاره معتبر داشته باشید.
در فرم پرسشنامه بیمه عمر و تامین آتیه ، می توانید بنا به انتخاب خود ضریبی از 500 تا 1500 برابر حق بیمه ماهیانه را جهت بهره
 مندی از سرمایه پوشش آتش سوزی منزل مسکونی انتخاب نمایید. بزرگترین مزیت این پوشش به جز سرمایه مناسب آن شامل تمدید خودکار این پوشش بیمه ای است در حالی که اگر خواسته باشید این پوشش را به طور جداگانه اختیار کنید نیازمند تمدید سالانه هستید. 
شما با انتخاب گزینه پوشش آتش سوزی منزل مسکونی تا 75% از سرمایه بیمه عمر در مورد بنای ساختمان و 25% از سرمایه بیمه عمر در مورد اثاثیه منزل تحت پوشش خواهید بود.

 

پوشش از کار افتادگی در بیمه عمر پاسارگاد

در بیمه عمر و تامین آتیه از کارافتادگی کلی و دائمي عبارت است از ناتوانی کامل بيمه شده در انجام هر گونه شغل يا فعاليت در اثر بيماری و يا حادثه از قبيل فقدان ديد از دو چشم قطع يا از کارافتادگی کامل و دائمي دو بازو ، دو دست دو ساق پا يا دو پا ، فقدان يک بازو يا يک دست و يک ساق پا و يا امراض دماغي غير قابل علاج که باعث اختلال کلی مشاعر مي شود . 
از کارافتادگی کلی و دائمي فقط به افراد شاغل ( افراد غیر از بازنشسته ، خانه دار ، دانشجو و سرباز ) و پايين تر از 59 سال تعلق مي گيرد . معافيت مي تواند بر اثر حادثه يا بيماری باشد . اگر منشاء معافيت و از کارافتادگی حادثه باشد با شروع قرارداد بیمه عمرفعال مي شود و اگر منشاء بيماری باشد اين پوشش شش ماه پس از شروع قرارداد بیمه عمر فعال مي شود و 6 ماه هم بايد طول درمان ادامه داشته باشد .
همانطور که در فرم پرسشنامه بیمه عمرشرکت بیمه پاسارگاد نیز مشاهده می نمایید شما می توانید 50 و یا 100درصد حق بیمه را به عنوان پوشش معافيت از پرداخت حق بيمه را انتخاب نمایید . در قسمت سرمايه از کارافتادگی 10 درصد ، 25 درصد و یا 40 درصد سرمايه عمر را انتخاب نمایید تا در صورت وقوع شرایط ناگوار از مزيت پرداخت سرمایه تا سقف 400.000.000 ريال بهره مند شوید.

 

پوشش بیماریهای خاص در بیمه عمر پاسارگاد

در بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد بيماری های تحت پوشش عبارت است از هر گونه عارضه جسمی و يا اختلال در اعمال طبيعی اعضاء مختلف بدن که ناشی از بروز سرطان ، سکته قلبی و مغزی ، جراحی عروق قلبی و پيوند اعضاء بوده و به تشخيص پزشک معتمد شرکت برسد. شما با انتخاب این پوشش در فرم پرسشنامه در برابر شرایط نامطلوب فوق بیمه خواهید شد. 
شروع این پوشش برای شما 3 ماه پس از صدور بیمه عمرخواهد بود و طی آن می توانید با انتخاب 10 درصد ، 20 درصد و یا 30 درصد سرمايه عمر خود تا سقف 250.000.000 ريال از آن بهره مند شوید که برای افراد دارای سن بالاتر از 12 سال به بالا بطور کامل فعال خواهد شد.
در خصوص پوشش بیمه ای بیماری های خاص باید به خاطر داشت که تحت شرایطی مانند تعليق ، فسخ و يا بازخريد بيمه نامه ، مخفف شدن بیمه عمر، بیماری هایی که در اثر اعتیاد و استفاده از مشروبات الکلی ایجاد می شوند و بیماری هایی همچون ایدز به عنوان استثنائات در نظر گرفته شده و تحت پوشش نخواهند بود.

 

پوشش تکمیل درمان در بیمه عمر پاسارگاد

در بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد با همکاری شرکت بیمه کمک رسان (SOS ) ، هنگامی که بیمه نامه شما بعد از گذشت 6 ماه از تاریخ صدور آن و پرداخت حداقل شش ماه حق بیمه دارای ارزش بازخریدی بیش از 20.000.000 ریال می شود می توانید از پوشش بیمه تکمیل درمان ، مازاد بر تعهد بیمه گر اول ، در قالب دو بخش معین شده بر اساس جدول زیر استفاده نمایید:

 

شایان ذکر است که این پوشش شامل هزینه های بیمارستانی مربوط به زایمان ، رفع عیوب انکساری چشم و هر نوع هزینه های سرپائی ، کلینیکی و پاراکلینیکی و دندانپزشکی نمی باشد.

 

پوشش حادثه در بیمه عمر پاسارگاد

در بیمه عمر و تامین آتیه حادثه عبارت است از هر واقعه ناگهانی ناشي از يک عامل خارجی که بدون قصد و اراده بيمه شده و ذينفعان بروز کرده و منجر به جرح ، نقص عضو ، از کار افتادگی و يا فوت بيمه شده گردد . شایان ذکر است که شرکت بيمه پاسارگاد 2 پوشش اضافی حادثه بر اثر زلزله و آتش فشان و اعتصاب ، شورش و بلوا را به نیز شما ارائه مي دهد .
شما با پرداخت اولین قسط از حق بیمه و صدور بیمه عمر و تامین آتیه در برابر حوادث ناگوار بیمه خواهید شد. این پوشش برای افراد دارای سن بالاتر از 12 سال به بالا بطور کامل فعال خواهد شد.

فوت بر اثر حادثه :

شما با انتخاب این پوشش در فرم پرسشنامه بیمه عمر در برابر تمامی رخدادهایی که خارج از کنترل شما هستند بیمه خواهید شد.
همانطور که در فرم پرسشنامه نیز مشاهده می نمایید شما مي تواند 1 ، 2 و 3 برابر سرمايه عمر خود ، پوشش فوت بر اثر حادثه داشته باشيد.
نقص عضو بر اثر حادثه : در بیمه نامه عمر و تامین آتیه نقص عضو بر اثر حادثه عبارت است از قطع ، تغيير شکل و يا از دست دادن توانايي انجام کار عضوی از اعضاء بدن که ناشی از حادثه بوده و وضعيت دائم و قطعی داشته باشد .
 
همانطور که در فرم پرسشنامه نیز مشاهده می نمایید شما می توانید 1 ، 2 و 3 برابر سرمايه عمر خود ، پوشش نقص عضو بر اثر حادثه را انتخاب نمایید.

هزينه پزشکی :

در بیمه عمر و تامین آتیه هزينه پزشکی عبارت است از هزينه هايي که بیمه گذار در صورت تحقق خطرات مشمول تعریف حادثه و تحت درمان قرار گرفتن به علت بروز آنها متحمل میشود، که این هزینه های درمانی مرتبط با حادثه را شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت خواهد کرد.
همانطور که در فرم پرسشنامه نیز مشاهده می نمایید شما می توانید 5 و یا 10% سرمايه حادثه خود ، پوشش هزينه های پزشکی را انتخاب نمایید .

 

 البته باید توجه داشت که انتخاب شرایط بیمه عمر فوق بعضا به انتخاب مشتری بوده و پس از استعلام به صورت جدول بیمه عمر در اختیار او قرار میگیرد تا بررسی نهایی را صورت دهد لذا پیشنهاد ما اینست که  جهت انتخاب دقیق و آگاهانه بیمه عمر با کارشناسان امر مشورت نمایید.

 

لینکهای مفید بیمه عمر

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

خرید آنلاین بیمه عمر

بیمه عمر زمانی پاسارگاد

محاسبه و جدول بیمه عمر

تشریح جدول بیمه عمر

نمونه پرسشنامه بیمه عمر

تشریح پرسشنامه بیمه عمر

استعلام آنلاین بیمه عمر

سوالات متداول بیمه عمر

مشاهده سوابق بیمه عمر

بیمه عمر مکمل پاسارگاد

بیمه عمر مکمل پاسارگاد

مزایای بیمه عمر مکمل

خرید بیمه عمر مکمل

پرسشنامه بیمه عمر مکمل

سوالات متداول بیمه عمر مکمل

جدول بیمه عمر مکمل

پرسشنامه بیمه عمر مکمل

مراکز بهداشتی بیمه عمر پاسارگاد

رسیدگی به خسارات بیمه عمر

بیمه عمر زمانی مانده بدهکار

پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد

درباره بیمه عمر

بیمه عمر چیست

تاریخچه بیمه عمر

انواع بیمه عمر

بهترین بیمه عمر

استعلام اصالت بیمه عمر

شرایط بیمه عمر

میزان حق بیمه عمر

پنج اشتباه رایج بیمه عمر

سود و بازپرداخت بیمه عمر

شرکت بیمه پاسارگاد

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: رئیس آبی ها Blues Boss , بهداشت،درمان و آموزش پزشکی , دانستنی ها , آموزش , ,
برچسب‌ها: دانستنی ها , اصلاعات عمومی , مزایا و شرایط بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد ,
مطالب مرتبط با این پست
» به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» موز کاملا رسیده
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» علاج سر درد‌هایی سینوزیتی + توصیه‌ها
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» عملکرد نمک در بدن زنان و مردان
» راه های تشخیص سلامت آلت تناسلی مردانه
» فواید آب سرد برای پوست
» عصب سنج انسان
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» برنامه درمان های گیاهی
» رنگین‌کمان به ام.اس دهن‌کجی می‌کند
» یـازده نکته مهم برای دوری از بیمـاری ام.اس
» این کارها را در حق خودتان انجام ندهید
» آموزش لغو عضویت در گروه های یاهو
» به اشتراک بگذارید
» بانک اطلاعات تمامی بیمارستان های کشور +دانلود
» آپاندیس به چه دردی می خورد؟
» 11 نکته‌ای که باید قبل از ارسال هر ایمیل به آن توجه کنیم
» مصرف استامینوفن این قسمت از بدن را از کار می اندازد
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم!
» این تمرینات را حتما پشت میز انجام دهید
» این نکات مهم پزشکی را به خاطر بسپارید
» سنگ کلیه چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود؟
» داستان کوتاه/ انیشتین و راننده‌اش
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» کم کردن حجم موزیک
» عکس های واقعی/عکس 18+
» فرصت های زندگی را دریابیم …
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» نرم افزار طراحی برنامه زمانی مدارس aSc TimeTables v2014.11.12
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» 15 نشانه سرطان که آقایان نادیده می گیرند
» نشاط با دارچین
» ۵ تا علامت که نشون میده وقتشه کارتون رو عوض کنید
» تقویم محتوا چیست و چگونه تدوین می شود؟ (به همراه نمونه)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت اول)

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409